Amikor a tavasz vagy a tél beköszöntével lecseréljük az abroncsainkat a másik garnitúrára, mindig legyünk alaposak. A nyári gumi hosszabb tárolás után néhol veszíthet a benne lévő levegő nyomásából, amit érdemes pótolni. Mivel az abroncs több hónapot áll, így előfordulhat, hogy fújni kell bele. Ugyanez jellemző a téli garnitúrára is. Amikor feltesszük az abroncsokat az autóra, mindig nézzünk egy keréknyomást. Ha a mért érték nem megfelelő, mindenképp fújjunk bele annak érdekében, hogy az abroncs szerkezete sértetlen maradjon. Ha ezen túl vagyunk, teszteljük le, hogy az autó nem húz-e túlságosan jobbra, vagy esetleg balra. Ha ilyen pontatlanságot tapasztalunk, mindenképp forduljunk szakszervizhez, és kérjünk egy futómű beállítást. Általában ez a szolgáltatás nem túl drága, abroncsaink jó minőségét mégis megőrizhetjük vele. Ezt akkor a legérdemesebb alkalmazni, amikor a téli és a nyári gumiabroncs garnitúránk mérete eltér. Ilyenkor minden garnitúra cserénél eszközöljünk egy futómű beállítást, hiszen a futóművet mindig az adott abroncshoz állítják.