Akár egy kisebb, akár pedig egy nagyobb étteremről van szó, biztosan mindenki találkozott már azzal a problémával, hogy sokat kellett várni a pincérre, vagy éppen pontosan akkor jött, amikor nem volt rá szükség. Az elmúlt években ezt a hibát próbálták a profi szoftver fejlesztők kiküszöbölni azzal, hogy elkészítettek egy olyan éttermi programot, amely már rövidebb távon is optimalizál minden egyes folyamatot, arról már nem is beszélve, hogy számtalan plusz funkciójának köszönhetően a vendégek is sokkal nagyobb odafigyelésben részesülhetnek. Nem mindegy, hogy mennyit kell várniuk, valamint akár étkezés közben is szükség lehet a pincérre. Éppen ezért egyre több étteremben bevezetésre kerül az úgynevezett pincérhívó, amely minden egyes asztalon megtalálható, így a vendégeknek nem kell várniuk akár több percet is arra, hogy megérkezzen a személyzet és kiszolgálja őket. Akkor kérik a segítségüket, amikor csak akarják, ez pedig az alkalmazottaknak is remek hír, hiszen nem kell időt elpocsékolni arra, hogy akkor mennek oda az asztalhoz érdeklődni, amikor egyáltalán nincs rájuk szükség.