Szolgáltató cég esetében mindenképp fontos a rendszeres és pontos számlázás, éppen ezért a vállalatok ilyenkor küldik ki a legújabb akciókkal kapcsolatos nyomdai anyagokat is. Általában a DM kampányok esetében mindenképp mindent meg kell pontosan szervezni, hiszen a határidők semmikképp sem tolódhatnak el. Általában a cégek egy olyan kivitelező céget keresnek meg, akik nem csak magát a csekkek kinyomtatását vállalják, hanem az esetleges borítékolást és címzést is. Ilyenkor érdemes az esetleges DM leveleket is beletetni a borítékba, ugyanis így egy kalap alatt mindent ki lehet küldeni. Természetesen az ilyen anyagoknak megfelelően igényesnek kell lenniük, valamint olyan grafikával kell rendelkezniük, amely felkelti a fogyasztók figyelmét. Minden fontos információt így szoktak kiküldeni a szakemberek, arról már nem is beszélve, hogy ezzel próbálják ösztönözni az ügyfeleket a további vásárlásra, csomagváltásra, előfizetés hosszabbításra, vagy éppen az akciók igénybe vételére. Ezt pedig a megfelelő kivitelező cég tökéletesen elvégzi a megrendelők számára.